Wednesday, 5 August 2009

:-(

Posted by mrs. tarmizi at 10:57 am




lately ni asyik tak shat je... demam almost 9 hr da... on off je... lg2 mlm, panas je bdn.. ubt yg doc bg pun da abis... demam still ada jgk... takut oooo.... kan skrg kecoh ngan wabak H1N1 tu... riso je aku... pastu smlm mak aku plak cite psl bdk kat kpg aku tu meninggal sb ada jangkitan dlm darah... sm mcm kes demam aku jgk la... adooiii... lg la riso oooo... bkn takut mati, tp pk anak2 aku tu... da la takde sapa2 da... ya Allah, jgn la jd bkn2 kat aku... sian kat dorg... (ni yg nak meleleh je air mata ni...hehehe)... tp pe2 pun doa tu la yg plg mujarab... so.... korg tlg la doakan aku yek... hehehe.... thank you..... (sj je wat ayat kesian kan...huhuhu)

0 comments:

 

Template Design By:
SkinCorner