Saturday, 1 August 2009

aNgaH

Posted by mrs. tarmizi at 11:56 am
congrats sayang....


last week, blk kpg...angah ada pertandingan hafazan peringkat daerah...dia wakil skolah dia... hafazan surah2 n doa.... dia yg nak msuk pertandingan, aku plak yg gigil...hehehe... angah msuk nasyid jgk...hehehe...best3...mmg aku nak sgt2 anak2 aku msuk nasyid...ska sgt3 tgk bdk2 nasyid...comel je...hehehe...

angah dpt tempat ke-3 je dlm pertandingan hafazan tu...dia tak ingat satu doa... takpe la angah ek...at least you da try your best...tp dorg johan dlm nasyid....caya la....chaiyok3....hahaha... but seriously.. dorg mmg sweet ms nasyid ni.. dgn gaya2 dorg... ska sgt3... pas raya ni insyaAllah, dorg akan gi peringkat Zon plak... hmmm... hopefully kali ni angah bley wat yg lbh baik ek... i'll pray for u.... nasib baik ada si kakak... dia la yg rajin ajar adik dia ni hafazan... thank you kakak...



sebelum ke tmpt pertandingan... perasan tak ada penyibuk sorg tu.... menyelit je dia... kepoh btol....



ni la bdk penyibuk tu...huhuhu....



kat mana2 pun ada dia kan???? issshhh....





dia lagiiiiii!!!!!!!!!!!!!



againnnn.....


angah with his friend


ms hafazan doa.... mcm takut2 je....hehehehe....

ms nasyid...comel2 kan??? so sweet bdk2 ni....

2 comments:

yaTy ♥ on 05 August, 2009 said...

sibuk nk nyelit gak si kecik tue..
beratur skit pnye cute je..
sume purple..
tetbe ada dia wane merah..
ahhahaha..

congrats haziq..!!
:)

Anonymous said...

hehehe... tau takpe... mmg dia ska nyibuk kan... pastu mcm2 aksi dia wat... gediks je... hehehe..

liliy's

 

Template Design By:
SkinCorner