Sunday, 21 June 2009

....precious moments...

Posted by mrs. tarmizi at 10:13 pm
ni gambo ms aku blk cuti kat kpg awal bln hr tu....da lama kan...tp tak smpat nak upload gambo...ni sume gambo2 ms aku kat kpg....gambo aku ngan mak, adik2 aku n anak2 ku yg nakal...hehehe...

kebetulan ms ni besday angah...so ada la belikan kek utk dia...wat skali utk si adik coz besday dorg same month, tarikh je lain...adiah nti2 ek...hehehe...tak smpat la nak cri adiah...tak tau nak beli adiah pe pun.... :-)


aku ngan 3 org chenta aty aku.... miss u all so much dear.....



aku ngan satu2 nya anak pmpn aku.... kakak..... mkin tggi dia.... tak lama lg tinggi dr umi dia... hehehe...




aku n angah... peace.... hepi je dia klu umi ada ek?????



hmmm... ni sapa lg klu bkn ngan bdk nakal tu... afiq.... very the nakal... sabo je la layan kerenah dia.... tp best gado ngan dia.... huhuhu....



keriangan 3 org bdk nakal.... hepi giler.... wpun nakal, tp dorg la yg wat aku hepi n kuat hadapi sume... love u all syg....

aku ngan my lovely mom.... mak yg plg aku syg.... u're the best mom.... thanks for everything... i love u sove much!!!!!!!!

ni aku ngan adk aku adik aku yg bongsu.... tinggi kan dia??? lg tinggi dr aku... huh.... hehehe....


ni la 2 org adk perempuan yg aku ada.... watie n noni..... aku yg plg rendah kan???? tak aci btol....msti mak aku kurang mkn vitamin ms ngandung kat aku dlu.....huh....hehehe...


1 comments:

yaTy ♥ on 23 June, 2009 said...

xda nye kurang vitamin..
da mmg rendah..
hahhaha..
:)

 

Template Design By:
SkinCorner