Thursday, 21 May 2009

::.for U....my boDyguaRd....::

Posted by mrs. tarmizi at 10:37 am
hehehe...entry kali ni spesel for my bodyguard....coz slama ni dia setia di sisi aku tak kira susah @ senang....tak kira time aku hepi @ sedih...dia sntiasa ngan aku....sntiasa bg semangat kat aku...sntiasa support aku...tak tau nak bls sume tu ngan pe...klu ngan duit skali pun blm tentu dpt bls sume2 yg dia wat utk aku slama ni....wpun bru b'brapa bln knal, tp dia da byk sacrifice utk aku...tima kasih sgt2....slalu wat aku hepi....slalu wat aku ceria...
i'm hepi with u....



ever since you

stepped into my life...

you've filled it with....

love, warmth and

lots of precious moments...

sweetheart....

you're the best thing

that ever happened to me....

thanks a lot...




::.
you mean everything to me.::

0 comments:

 

Template Design By:
SkinCorner