Wednesday, 25 March 2009

.::SonGkeT::.

Posted by mrs. tarmizi at 1:37 pm





sejak akhir2 ni kan aku gila songket la...tak tau nape...pantang nmpak songket, teruja je....tp nak beli tak mampu la..mahal sgt...so, tgk je la kan...nak beli pun yg murah2 je la..tp tak cntik sgt...hehehe...so, tgk je la kan....kekekeke...




























cntik kan??? warna purple plak tu....adoiii..ska sgt2....

6 comments:

ct hajar on 25 March, 2009 said...

huh...semacam jerk

Anonymous said...

ALA...KALU DAH SUKA TU BELI JERLA...MCM TAK BIASA...MUARH KER...MAHAL KER...BEDAL JER...JGN TAK PAKAI BAJU DAH...HAHAHAH

MIST FIDZ

Anonymous said...

tapi cntik kan baju songket ni kn3......nk jugakla....mesti cun giler ahhh kalu org pakai kn...hahaha...kalu buat kebaya baru lawa songket ni....tapi kalu org yg pakai kebaya...habis...asal sangkot kat petOt ajer la ha...hahahah...payah jugak kalu suka bela peyOt ni...tp, bk wat cmner ..peyOt ni jer sk membesar kempis...besar kempis...hahahha

mist fidz

Anonymous said...

a'ah kan...cntik...teringin r...ala fida... bleh je pkai...jgn la wat fit sgt...kt wat sm2 nak...wat 3 org..sm je warna nye...

I'm LeGend on 01 April, 2009 said...

aduyai.. dah la da ada bodyguard
suke songket plak tuh? apakah tndanya?
waw!

liliy's on 02 April, 2009 said...

hehehe...perli nmpak...sabo je la...takde tanda pe2 la...awak tu mcm mana??bl nak mkn nasik minyak ni??

 

Template Design By:
SkinCorner