Tuesday, 31 March 2009

::.pEsTa PerKahWinaN.::

Posted by mrs. tarmizi at 8:01 am
sabtu last week, aku ngan yati gi PICC....ada pesta perkahwinan...gi pun sb nak survey bj pengantin utk makcik aku...dia bkak butik pengantin..so, dia mtk aku tlg survey hrga bj2 pengantin kat area2 KL...tak byk sgt kdai2 bju pengantin yg ada...biasa2 je...tp ada la 2,3 kdai yg cntik2 bju nye....mmg cntik giler...aku ngan yati siap tya lg brapa harga bju tu klu ktorg nak beli...beria2 je kan...hahahaha...pdhal nak survey je...hehehe...lakonan kna la lbh skit...hehehe... so, kat bwh ni gmbr2 yg aku amik ms kat pesta tu....ni antara koleksi bju2 yg aku minat siot.... mmg cntik, bg pandangan aku la kan..... hehehe....layaaannnnn......





ni yg plg aku ska...cntik kan???putih plak tu...suci je....really like it...







ni yg kedua aku suka...sb songket kan....lawo....

























ni pun aku suka...songket gak....ktorg siap tya harga bju ni klu nak beli...RM800 utk laki2 n pmpn...lengkap la kan...tp mmg cntik...















0 comments:

 

Template Design By:
SkinCorner