Tuesday, 17 March 2009

::.durian.::

Posted by mrs. tarmizi at 9:55 am
fuhhh....lega rasanya....smlm aku da dpt pe yg aku nak mkn sgt2....DURIAN!!!!!!!!!!...dkat 2 bln jgk la aku ngidam nak mkn durian ni....ngalahkan org ngandung plak kan....hehehe...aku ni klu nak satu2 bnda tu slgi tak dpt, mmg tak puas aty...asyik sbut je....my bodyguard pun da buhsan agaknya asyik dgr durian, durian, durian!!!!!!!!blk kpg hr tu pun tak dpt gak mkn durian...bkn musim lg kan..tp tekak ni gatal sgt2 nak jgk mkn durian...so, smlm aku pose....nak b'buka ngan char keow teow la kan...hehehe...my favourite tu....otw nak gi tu nmpak la org jual durian tepi2 jln...aku pun sound r my bodyguard...bl la nak dpt mkn durian ni???dia kt blk jap lg kt singgah jap ye, beli bwk blk...aku ckp tak nak r...nak mkn kat situ je...dpt seulas pun jd la...asalkan dpt... hehehehe...pas je abis b'buka, otw nak blk tu ktorg pun singgah la kat kdai tu....sekilo RM15 tu...mahal giler....tp isi dia mmg sdap giler...manis....kuning2 isi dia....hmmm....sdapnye la....ktorg amik 2 bijik...mkn kat situ jgk....dpt la merasa 3 ulas kan....jd la tu....asalkan tak kempunan.... hehehehe....to my bodyguard....tima kasih ek sb sudi melayan org yg byk kerenah ni....heheheh.....tq....suka sgt2... :-)







mcm ni la isi durian smlm...best kan???tak sabo nak tgu bln 8 ni....nak blk kpg, mkn durian byk2...biar demam pun takpe...hehehehe

4 comments:

ct hajar on 17 March, 2009 said...

mkn sesorg....tak pelawa pun..takpe2...tak nak kawan....hehehehe

Anonymous said...

tu la...makan dia jer...mentang2 ada bodyguard kan.....
tak sabar tunggu bulan 8 ?nak balik kampung?
kampung amna ni...kampung I ker?huhuhu

mist fidz

I'm LeGend on 01 April, 2009 said...

waw! da ada bodyguard?
hohoho..xmo share2 pon

Anonymous said...

hehehehe...

 

Template Design By:
SkinCorner