Wednesday, 18 February 2009

.::spesel for kakak::.

Posted by mrs. tarmizi at 2:36 pm
hr isnin hr tu aku col kpg...nak ckp ngan anak2 aku....rindu sgt kat dorg...mcm2 r sembang ngan dorg kan....kakak bgtau aku, dia da tkar kelas....dia da dok kelas no 1...sblm ni dia dok kelas no 2.... skolah dorg wat ujian...pas ujian tu, cg dia tkarkan dia ngan 2 org lg kwn dia ke kelas no 1....hepi sgt ms dgr cite tu...Alhamdulillah....syukur sgt2...takde yg lbh hepi bg sorg ibu melainkan bl dgr anak2 dia b'jaya...bru aku phm skrg...msti mak & abh pun hepi ms dgr aku lulus periksa dlu kan...smpai msuk UiTM...tu je adiah aku utk dorg dlu..cite lama da tu....hehehe..so, skrg turn aku plak hepi bl anak2 da b'jaya...mmg msih awalkan...tp aku b'syukur sgt2 anak aku lulus dan dpt dok di kelas yg 1st.....kakak, thanks ye...kakak da wat umi hepi...i'm proud of u...so, usaha lg ye... umi doakan kakak b'jaya dunia & akhirat...
aku ingat nak beli present utk dia...tp tak tau lg nak beli apa...maybe bju @ buku kut...hopefully dia ska....for angah & adik...ikt mcm kakak tau...rajin, bijak...ok....miss u all....






1 comments:

yaty on 18 February, 2009 said...

bli dia blouse lar kak..
tpi kna carik yg bsar ckit kot..
dia kan cpt tinggi..
t dpt pakai kejap je plak..
:)

 

Template Design By:
SkinCorner