Monday, 16 February 2009

~special for anak2 umi~

Posted by mrs. tarmizi at 9:55 am
entry kali ni...aku wat special utk anak2 aku yg 3 org tu...mmg la dorg tak bleh nak bc pun, tak phm pun blog2 ni..tp aku nak dorg tau, aku syg sgt2 kat dorg...ni slh satu tnda syg aku kat dorg... hrp2 nti bl dorg da besar, dorg leh la tgk blog ni kan...hehehe..tu pun klu ada lg la....

utk kakak, haziq & hafiq....umi syg sgt2 kat korg tau...sori ye syg..umi tak dpt nak bg pe yg org lain ada...wpun kuarga kt tak lengkap, tp umi akan cb bg yg terbaik utk anak2 umi ni...jgn sedey2 ye...umi tak nak tgk anak2 umi nangis sb kekurangan ni...umi nak tgk anak2 umi hepi slalu...ok???wpun korg ni nakallllll sgttttt...tp umi syg giler kat korg....klu takde korg, rsnya umi tak leh nak b'tahan smpai skrg...

kakak, haziq & hafiq...
dok ngan opah & tokwan, jgn nakal2 tau...jd anak2 yg baik ye...anak2 yg soleh & solehah....dgr ckp opah & tokwan...blaja rajin2 ye syg....jd org yg b'guna...kakak nak jd doktor kan???so, blajar rajin2 ye...umi tau anak umi yg ni bijak sgttt....jgn mls2 ye syg....periksa bg dpt no 1 lg tau....nti umi blikan adiah...hehehe... for angah....jgn la mls2 ye...ikt mcm kakak....rajin je bc buku....be a good boy ok????angah kan nak jd inspektor...hehehe...so, kna la rajin2.... utk adik plak...hehehe..bdk yg plg nakal & byk kerenah ni....u're so cute...i love u very much....umi syg sgt kat adik....nti bl da skolah... blaja rajin2 ye syg...nak jd pe ek???? hehehe....yg umi tau adik slalu nak jd otomen je....hehehehe... nak jd pe pun takpe....asalkan yg bkn2 da la ye....

umi doakan anak2 umi b'jaya dlm sume yg korg wat...sntiasa dilindungi...murah rezeki....jgn wat umi susah ati ye....jd anak2 yg baik...tu je yg umi mtk....i try to give u the best....nti klu ada rezeki kt g tambun ek????kan umi da janji ms kakak dpt no 1 hr tu....insyaAllah...ada rezeki nti kt g...


ok...umi pun da tak reti nak ckp pe da....takde words yg bleh show how much i love u all....Allah je yg tau...umi tak nak hilang sorg pun...walau mcm mana susah pun, umi ttp akn wat yg t'baik utk anak2 umi...umi akn cb slgi umi mampu....asalkan anak2 umi hepi, bhgia...mcm anak2 org lain... dan yg pnting anak2 umi sntiasa ada ngan umi...wpun kt jauh, tp korg sntiasa dlm aty umi....miss u all....rindu sgt2...nti umi blk lg ye...tak puas rsnya b'cuti ngan anak2 umi ni...kt g jln2 lg ye...ok...umi syg sgt2....korg la buah aty umi, chenta aty umi....sume2 la...hehehehe....love u sooooooooooooooo muccccchhhhhhhhhhh....muuuuuaaaaahhhhhh....









haaa....ni la 3 org chenta aty aku tu...hehehe...sume muka bdk nakal kan....hahahaha














ni gmbr aku ngan dorg...ms raya thn lepas...













ni gmbr ms ktorg gi zoo bru2 ni...tgk la gaya anak2 aku yg nakal tu....b'tuah btol....










with my sons....love u syg...












ni plak aku ngan sorg2 nye anak pmpn aku....dia ni cerewet tau...bj aku kdg2 dia yg tlg plihkan...ada je yg tak kna...suke complaint... umi ni da gemuk la...tu la yg dia slalu ckp...panas je dgr...hehehe....umi syg kakak tau...syg sgt2...

0 comments:

 

Template Design By:
SkinCorner