Wednesday, 11 February 2009

???

Posted by mrs. tarmizi at 2:08 pm

pe aku nak tulis ek???hehehe....tak reti nak gebang apa....just suka2...seronok tgk blog kekawan...sb tu la aku pun gatal2 nak wat blog...hehehe...leh la jgk kongsi saat2 hepi, sedih sm2 kan...best je tgk blog si misha tu kan....adik yg plg aku syg...wpun tak seibu sebapa....tp dia adik yg plg memahami aku...yg slalu tlg aku ms aku susah dlu....da lama tak jmpa dia...slama ni aku ingat dia da lupa kat aku...tp bru2 ni bl dia tegur aku dlm YM bru aku tau yg dia pun ingat lg kat aku...syg lg kat aku...hmm...sedihnye kan...dkat 6 thn jgk la tak jmpa dia...rindu sesgt kat dia....misha...i love u...hehehe...cintan2 plak kan...tp seyes, mmg aku syg kat dia...

1 comments:

I'm LeGend on 12 February, 2009 said...

tq...misya pon sayang k.li..muwah3...mau sedey tetiba misya

 

Template Design By:
SkinCorner