Thursday, 12 February 2009

::jln2 zoo...::

Posted by mrs. tarmizi at 3:22 pm
ms blk kpg hr tu, soknya tu aku bwk anak2 gi jln2 zoo taiping...sj je...da lama tak bwk dorg gi jejalan...msuk zoo pun free je kan...hehehe...sblm gi tu ktorg siap masak2 dlu...bwk bekal gi sna...bleh r b'kelah kat lake garden tu kan...mak aku la yg masak....masak lemak sayur, sambal tumis udang ngan petai...fullamakkkk...sodap tu....

pas zohor mcm tu ktorg gi la zoo....punya la besar zoo taiping tu kan..penat la b'jln....anak2 aku tu tak reti2 la plak letih kan...jln je...sronok je dorg tgk binatang2 tu....aku da penat da...siap singgah jap kat pondok kat zoo tu...lenguh kaki jln...maklum la da tua...hahaha....
si afiq tu kan byk mulut nya...ms kat kolam ikan tu, yati tya la kat aku...'kak li, ikan pe ni'...aku blm lg smpat jwb, tp da ada org tlg jwbkan....sapa lg, afiq la kan....dia jwb 'tu la ikan gelama mak ilai2'....aku ngan yati da pandang2 da...pstu pe lg...ktorg bantai gelak la...punya la kuat...nsib baik tak ramai org kat situ...hahahahaha...bertuah btol bdk sorg ni...ada je dia nak knakan org....

da abis round zoo, ktorg gi isi perut...da lapo sgt da ms tu....cr port yg takde org kan...bentang tikar...mkn rmai2...fuhhhh...best....tp tak ingat lgsg nak amik gmbr ms mkn...lapo sgt kut..hahahaha...

so, kat bwh ni gmbr2 ktorg ms kat zoo......layan la ye....hehehehe





















~ni aku ngan 3 org bdk yg plg nakal...hehehe...syg korg sgt2....muuuaaahhhh~





















































ni je la gmbr2 yg aku ada...tak amik gmbr binatang2 pun...yati je yg rajin amik...aku da jemu da tgk binatang2 ni...hahahaha...

0 comments:

 

Template Design By:
SkinCorner